torsdag 14 mars 2013

Laddar för läger!

En vecka med bara promenader - om man bortser från tisdagens träning - och Charlie har även fått stått i 90 minuter för trimmning. Tråkigare finns inte enligt den lille, men stilla står han. Han fejkade faktiskt inte en enda svimning denna gången! Lite väl kort i pälsen blev han, men då jag måste klippa honom så ofta - och det tar sån tid - så klipper vi så kort det bara går när saxen är framme.

Imorgon bär det av ner till Halmstad - tillsammans med Ebba - för läger tillsammans med lydnadsnördarna. Kan ni gissa vad jag kommer be dom hjälpa oss med?! Inte så svårt va :)
Så här såg det ut förra gången! 

Ser fram emot en helg med tårar, skratt och riktigt härliga människor!

3 kommentarer:

  1. Den bilden är lika härlig varje gång jag ser den! Ska bli så kul i helgen! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Måste bara fråga då jag blev så nyfiken efter ha läst under fliken "om mig". Läste att ni hade planer på att skaffa en till vovve, och att du visste vilken ras ni skulle ha, får man fråga vilken? :D

    Tycker fortfarande att din blogg är så himla bra! Alltid så intressant och rolig läsning! Keep up the good work!:)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!