söndag 17 mars 2013

Träningsläger för hundnördar - det blir inte bättre än så här

En helt fantastisk helg är till ända, och jag kan lätt konstatera att det inte kan bli bättre än så här. Jag har fått med mig så mycket att det kommer ta några dagar att sortera allt. Jag har än en gång fått se en ny sida av min hund, och att han skulle vara en sån sjujäkla arbetsnarkoman hade jag inte kunnat föreställa mig. Men det får jag skriva om längre fram.

Ett underbart gäng med tjejer och hundar, som jag är så glad att få vara en del av. Allvar, glädje, tårar, skratt, dans, koncentration och lycka i en salig blandning. En variant av träning kan exempelvis se hur så här - den får du bjuda på Hanna! 



Jag har lärt mig så OTROLIGT mycket av de här tjejerna, och inspirationen är på topp. Charlie har varit hur duktig som helst, och det har även jag. Nu ska vi dela lite kunskap med husse, och mer om lägret kommer i veckan!

2 kommentarer:

  1. Vilken resa ni gjort och vad duktiga ni är! Kanske borde man själv tänka på någon slags PT-karriär om hunderiet går åt fanders ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha helt klart! Alltid bra med en plan-B ;)

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!