fredag 1 mars 2013

Klådan som ett brev på posten

Det dröjde inte länge förrän klådan kom med full kraft. Inatt har den lille kliat sig hur mycket som helst. Inte alls roligt. Mitt i detta får man inte glömma bort att han är EXTREMT tålig, så när han kliar sig, då har han verkligen rejäl klåda.

En säck på 7 kg mat var ju inhandlad, men som tur är finns det något som heter smakgaranti. Så idag efter jobbet svängde jag förbi Blå Stjärnan, och det var inga problem att lämna tillbaka säcken och få en ny säck med Anallergenic istället. Vad jag blev mest förvånad över, var att Charlie har ju ätit 1 kg av den gamla säcken, men det behövde jag inte betala för. Jag fick bara lägga till lite eftersom att Anallergenic är lite dyrare, men dom drog av hela inköpspriset på den gamla säcken. Men med alla pengar jag lagt på foder - och kommer få lägga - så kan vi kanske vara värda ett gratis kilo :)
Fick iallafall än en gång rejält bevisat att han är foderallergiker, och en känslig sådan. Nu får ni gärna hålla tummarna för att klådan försvinner lika snabbt som den dök upp!

3 kommentarer:

  1. Göööööött att ni fick byta! Hållertummarna! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Usch, stackars Charlie :( Tummarna hålls såklart!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt. Hoppas det blir bättre snart!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!