tisdag 24 maj 2011

Aldrig varit tröttare...

Den här jobbhelgen har utan tvekan varit den tyngsta jag varit med om - även den tyngsta alla på avdelningen varit med om. Jag har verkligen jobbat arslet av mig i 4 dagar. Igår när jag kom hem efter träningstävlingen var jag så trött så jag kunde inte ens äta. Mådde riktigt illa och när jag la huvudet på kudden slocknade jag på en sekund.

Sov 9 timmar inatt men kände mig inte det minsta utvilad... Har även sovit 3 timmar nu på dagen och inte föräns nu - klockan är efter fyra - så börjar jag känna mig som en människa igen! Jag har verkligen inte gjort ett skit idag... Och det kommer nog inte hända värst mycket resten utav dagen heller!

Hundträning, städ och mat-handling ska dock göras innan det är gonatt :)

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!