lördag 21 maj 2011

Löparna fick uppleva vår fina omgivning!

Slutade jobbet prick klockan tre och när jag kom hem var Viktoria och barnen här! Göteborgsvarvet har ju varit idag och eftersom att vi bor på göteborgs finaste ställe - jupp det är sant - så gick loppet naturligtvis precis utanför våran lägenhet! Singe var med och sprang och han hade tydligen bra fart. Jag missade honom men de andra kunde hejja ordentligt. Och NEJ jag var inte med och sprang själv, skulle aldrig ens tänka tanken!

Sjukt mycket folk som var med. Så här höll det på i timmar...

Hejja hejja!

Daniel, Cornelia och Hugo!

Vi fikade lite på kanelbullar från BAKA innan The Möllers åkte hemåt.
Nu tänkte jag åka till Kallebäcks BK och träna lite. Så spenderar jag mina lördagskvällar, hur spenderar du dina? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!