onsdag 25 maj 2011

The energy is back!

Vaknade imorse och var UTVILAD!! Så gött.
Helt plötsligt gjorde jag mer på 20 min än vad jag gjorde på hela dagen igår... :)

Började också dagen som jag brukar, en långis med den lille, vilket är bland det bästa jag vet. Idag blåser det dock STORM - seriös storm också - här i gbg. Började gå längs vattnet - vilket är min favorit - men det gick bara inte, så vi fick dra oss upp mellan husen. Inte för att det gjorde sån jätte skillnad.... på ett ställe där det blåste som värst var det riktigt otrevligt. Såg en gammal tant som var sjukt nära på att ramla när vinden tog tag i henne... yrkesskadad som man är gjorde jag ett grodhopp i hennes riktning men hon klarade det på egen hand och jag lyckades snabbt få det att se ut som att jag bara lekte med min hund ;)

Nu ska jag iväg till Frölunda torg, lite presenter ska inhandlas och förhoppningsvis slinker det med nåt till mig själv också!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!