måndag 30 maj 2011

Beviljad semester!

Idag fick jag ett riktigt glädjande besked på jobbet, jag fick beviljat semester för de två dagar jag ansökt för!!!

Det såg helt svart ut på den fronten nämligen och det var viktigt för mig att få ledigt... MEN nu kommer kunna medverka på mina kusiners student och det gör mig så glad! Är verkligen tacksam för att mina chefer ordnat så jag kunde vara ledig, då vi redan var kort om folk!

Nu har jag käkat en tallrik tomtegröt - enligt Daniel är jag den enda som äter det under sommarperioden - och nu blir det sängen. En lång dag har det varit och nu har jag precis landat här hemma efter hundkursen.

God natt!

1 kommentar:

  1. Jobbar du helgen 2-3/7? då kommer jag och Baily till GBG för att göra det lite mer osäkert ;)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!