onsdag 25 maj 2011

Shopping på Frölunda Torg!

Det blev en lång tur på Frölunda Torg. Ni som inte varit där tror kanske att det är ett torg... ;) - vilket inte är så konstigt! Men det är faktiskt ett skit stort köpcentrum. Det är så stort nu så jag gick vilse flera gånger!! Har aldrig varit i ett sånt stort köpcentra och jag trodde jag skulle vara ensam eftersom att jag var där mitt på dagen, mitt i veckan. Men nej nej, det var knökat med folk!

Hittade de presenter jag skulle - vilka jag naturligtvis inte kan visa här - och sedan inredningsprylar. Tyvärr inte ett enda klädesplagg till mig själv...
Innan jag åkte svängde jag förbi ICA och hämtade ett paket som anlänt. Har för några dagar sedan beställt schampo och balsam i MEGA-förpackningar samt 2 reseförpackningar.


Inredningen i lägenheten ska inom den närmsta tiden förändras ganska mycket. Hela köket ska få nytt tema... och det blir.... MARINT!! Men den utsikten kommer det bli grymt! Så idag har jag köpt en liten pippi-fågel som ska stå där. Sedan har jag massa andra tankar om hur det ska vara, ska bara hitta grejjerna någonstans först :) Det som jag hittade idag var iallafall:


Ni får se resultatet från lägenheten när det är färdigt framöver :)
Nu ska vi strax iväg till klubben för att vara med på onsdagsträningen,
hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!