tisdag 3 maj 2011

Då har man fyllt 25!

Igår var min STORA födelsedag! Hela 25 år gammal har jag blivit och jag har firats i dagarna 3 :) Paketen har rasat in och jag är så tacksam till alla som gett mig så himla fina grejjer!

Jobbade dagpass - på min födelsedag.... - och hade sedan lydnadskursen på kvällen. Det bästa var att Charlie var lös precis HELA tiden, trots extrem störning vid vissa tillfällen, eller vad sägs om när en boll kommer flygande och lägger sig vid Charlies svans och en hund dundrar fram och hämtar den, och min lille LUGNT ligger kvar?? Det grymmaste vad dock hans platsliggning. Lämnade honom 20 meter och han rörde sig inte en millimeter och hakan i backen hela tiden, trots att andra hundar gick upp. Alla är sjukt impade av vår platsliggning och det är så roligt :) Det här kurstillfället bär jag med mig att allt hänger på mig. Min rädsla för att han ska sticka har skapat väldigt mycket osäkerhet hos min hund så igår släppte jag helt på kontrollen. Kastade belöningar hit och dit, även rätt mot andra hundar. Jag litade på honom och han gjorde mig inte besviken!

När jag kom hem hade min kusin Anders anlänt från Karlstad, han sov över hos oss då han hade ett ärende här i Göteborg idag. Daniel lagade mat åt oss och jag fick presenter som bestod av tavellister som ska upp i vardagsrum och kök samt en underbart fin berlock från Pandora, med guldstenar i. Tack älskling!!

Anders och jag. Jag visar mitt fina armband!

Underbar bukett från mamma och pappa!

Då jag skulle upp för ännu ett dagpass idag så blev inte kvällen så lång... trots att den blev mycket längre än den brukar :) När jag slutat idag hade Anders kommit tillbaka och jag körde honom till tågstationen. Sedan var det snabbt hem för att förbereda inför kvällens kalas.

Daniels båda systrar med familjer har varit här ikväll och firat oss. Vi fick så mycket preseneter så det är inte sant..!! Jag fick en sjal, en väska från Marc by Marc Jacobs - !!!! -, en tunika och ny kudde.
Vi käkade skaldjurssoppa med glass-efterrätt och hade väldigt trevligt!

Killarna redo för käk!

Min nya sjal!

Snygga tunikan!

Coola väskan!

Daniel var också väldigt glad för alla sina fina paket!

Snygg kudde! Ska köpa en till sådan här och byta ut dom svart/vita vi har.

Tusen tack för alla presenter och tack för alla gratulationer som har rasat in under gårdagen! 

1 kommentar:

  1. Satans helvete , det glömde jag bort mitt i allt...fan.
    Men STORT GRATTIS på 25-års dagen!! ( Å en Stor Kram).
    Hurra Hurra Hurra Hurra...!!

    p.s Daniel ett STORT GRATTIS till dig med!! ( Jorå, en kram till dig med)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!