söndag 27 juli 2014

Hon gjorde det!

Tillbaka efter två dagar på resande fot, och vi gick ut till hundgården för kvällsmatsserveringen för lilla sessan. Ställde henne inne i hundhuset och satte mig ute tillrätta och tänkte "nu ska jag ha gott tålamod". 15 sekunder senare står hon bredvid mig och kastar i sig maten :)

För att övervinna rädslan valde jag det hon värderar högst, dvs hennes måltider. De är väldigt viktiga och varför då inte använda dem :) Jag hann ge henne tre måltider vid hundluckan innan det släppte. Som jag anade så lossnade det bara hon gjort det en gång. Missade att filma första gången, men hann få upp kameran till när hon gick igenom tredje gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!