tisdag 15 juli 2014

Pink panties

Tyra är om någon vecka 10 månader gammal och imorse blev hon en stor tjej. Hennes första löp är här! Hon kissade väldigt ofta igår så jag anade att antingen det var på gång, eller så var det en urinvägsinfektion på g. Vi var väl förberedda för löp och har haft snacket om att säga nej.

Ni vet typ så här.
L: Killarna kommer typ göra allt för att få dig nu ett tag framöver.
T: Mäh, det vill dom ju alltid juh?
L: Jo det är sant, men det kommer om möjligt bli ännu värre.
T: Åh fan. Får jag va bitchig då?
L: Ja det får du, speciellt om dom luktar dig i rumpan, då är det fritt fram för bitchen.
T: Wiihooo!!
Skönt att vi har varit förberedda ett tag - inte bara med snacket - utan även med att vi inhandlat ett par fina trosor. Rosa med rosett såklart - vad annars till en prinsessa? 

För mig är detta lite ovant, inget sånt här har ju varit aktuellt med Charlie precis. Dagarna är ju inga problem, eftersom Tyra är ute precis hela tiden. När hon väl är inne och på natten är tanken att hon ska ha sina trosor på sig. När vi provade dem för några veckor sedan freakade hon ur totalt. Dock har hon nu i nästan en veckas tid gått med strumpor på pga ömma trampdynor, och det har nog vant henne lite, för när trosorna nu åkte på sket hon totalt i det.

Tänk att min lillsessa börjar bli så stor! 

4 kommentarer:

  1. Bra med blommor och bin snack :-)

    //Anna-Lena Ö

    SvaraRadera
  2. SKET hon i trosorna? ;) ;) Hehe skojas! Stora tjejen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Det tänkte jag inte på när jag skrev :P

      Radera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!