onsdag 23 juli 2014

SNEAK PEEK - Hundhuset

Sedan någon månad tillbaka har vi ägnat väldigt mycket tid till att bygga hundhus och hundgård till hundarna. Sedan tidigare stod här en oisolerad bod, men den är numera rejält ombyggd. Ni får se mer när allt är klart sen. Vi har bara lite inredningsdetaljer kvar, sedan är allt färdigt. Det blir SÅÅ bra. Jag är nått så stolt över detta bygge, främst då vi gjort allt själva och det som från början bara skulle bli ett snabbygge, blev nått lyxigt istället. 

Jag har igår och idag ägnat mig åt att måla utsidan 2-3 gånger, det var rätt varmt om jag ska uttrycka mig milt :) Men helt klart värt det när man ser det färdiga resultatet. Här får ni en smygtitt på utsidan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!