fredag 10 februari 2012

Förberedd för ridlektion

Har idag gått igenom min hästgarderob och där finns mycket fint kan jag lova. Provade mina älskade gamla - specialbeställda - ridstövlar, men då dom var på gränsen till för tighta för 4 år sedan så kan ni förstå att det gick inte längre. Jag fick allt på dom men det var inte särskilt bekvämt.

Tur att man då har flera olika uppsättningar av utrustning och där fanns fler par ridstövlar som passade fint.

Varför ska jag då ha fram en massa ridkläder. Jo, jag ska inom en snar framtid upp på hästryggen igen.
Ingen är gladare än jag för det :)

Favvo ridbyxorna och vinterridstövlar!

Gud vad jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!