söndag 5 februari 2012

Skridskor i hamnen

Daniel och Fabian har varit ute på isen och åkt skridskor. Tyvärr är det typ storlek 45 på Daniels skridskor så det är typ omöjligt för mig att åka med dom. Men jag satt istället på bryggan och tittade på när grabbarna försökte imponera bäst dom kunde. Daniel lyckades med en stoppsladd - dock i slowmotion - men det gick :)

Laddad

På med skridskorna

Då kör vi

Hejja hejja

Det gick ju bra

Stoppsladd i minimal fart

Tokhunden fick prova isen

Jag vill först

Draghund

Charlie förstörde tyvärr denna mysiga aktiveten ganska mycket genom att bli helt jävla galen. Han har inte varit så stressad sedan valpkursen och det är inget jag gillar kan jag lova. Han blev totalt blockerad och bara skällde - han skäller ju aldrig annars - och storgrät. Jag fick knappt ordning på han så han fick helt enkelt gå hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!