söndag 19 februari 2012

Tidig kväll trots Dirty Dancing

Det blir i säng tidigt idag. Grymt synd då Dirty Dancing går på tv. Min absoluta favoritfilm då jag älskar känslan man har genom hela filmen, totalt oslagbart! Men det får bli en annan gång. Fick samtal från jobbet idag och jag ska in och jobba extra imorgon på en extra öppnad vårdavdelning. Kommer bli patientkategorier jag inte är van vid, så det är lite pirrigt, men samtidigt ska det bli jätte kul.

Irma tog kort på mig och den lille promenaden idag som jag fick skickad till mig!

Efter jobbet hoppas jag att jag har energi kvar till hundträning. Om det blir agility eller lydnad bestämmer vi imorn, men jag tror både jag och hund är rejält sugna på ett redigt träningspass!

God natt mina vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!