fredag 10 februari 2012

Världens bästa frisör!

Som ni vet har jag stött på många frisörer från helvetet. Den sista jag var hos i Göteborg var den allra värsta utav dom. Jag beslöt mig då för att börja gå hos bästaste Pia igen - på Clipodrom i Karlstad - även fast det är lite långt hemifrån :)

Har varit hos Pia idag, och hon äger. ÄNTLIGEN har jag rätt nyans på mitt blonda hår, det är snyggt slingat och utväxten är helt borta. Pia skrattade gott åt hur mitt hår såg ut innan hon fick sätta saxen i det. Det var ju liksom 1 cm längre på ena sidan och hur snett som helst där bak. En frisör som fick titta på det undrade om jag klippt håret själv!! Nope, svarade jag, hos en DYR frisör i GBG.

Som ni förstår är jag super nöjd med nya frisyren och med färgen. Det va längesedan jag fick uppleva det och gud så gött :)


I framtiden blir det ingen annan än Pia som får sätta saxen i detta hår! 

1 kommentar:

  1. Snyggt! Planerar för min ROSA frisyr om vi tar oss hela vägen till SM.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!