lördag 11 februari 2012

Kalas, present och flygade vovve

Igår kväll hade vi kalas för pappsen. Släkten kom från andra sidan gatan och mormor var med såklart! En trevlig kväll med god mat och gott sällskap.

Hela släkten och med en liten mellerudare (inte Daniel alltså) i ena hörnet :)

Även fast det var Pappa som fyllde år igår så fick jag ett paket. Mamma hade köpt en jätte fin tröja som jag fick  i tidig alla-hjärtans-dags-present. Den passade perfekt och var skit snygg!

Tack mamma!

Imorse vaknade jag tidigt och passade på att se de två sista avsnitten av The road to the winter classics. Sjukt bra! När jag fått i mig frulle åkte vi sedan ut till golfbanan för en promenad och den lille fick dränera energi. Lycka är väl det rätta ordet!

Flygande tok-vovven

Fort ska det gå

Vi vill ha mer snö!

Nu blir det lite lunch strax och sedan ska jag fara hemåt igen. Det blev en kortis i värmland denna gången. Väl hemma ska MIN Elin komma till mig så det kan tro att jag ser fram emot :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!