lördag 25 februari 2012

Skaldjursplatå vs Tacos

Fredagsmys innebär god mat. Sedan har man kanske i en familj lite olika uppfattning om vad just god mat är. Jag är kanske inte den enklaste att leva med på den fronten. MEN då löser man det på bästa sätt. Man gör två rätter och vips så är alla nöjda :)

Kan ni gissa vem som åt vad?

Ett glas vin senare behövdes det tändstickor för att ögonen skulle kunna vara öppna. Daniel förbjöd att jag skulle få gå och lägga mig - ville göra det redan vid halv tio - och då blev jag grinig på honom när han 30 min senare sover i soffan :) Så strax efter tio sov vi båda två och så glamourös var våran fredagsvkäll!

Nu på morgonen har mina killar åkt till Mellerud. Själv får jag stanna då det är 3 arbetsdagar kvar. Kurerar mig bäst jag kan - känner mig lite friskare idag faktiskt - och sedan blir det kvällspass på sjukan! 
Ännu en glamourös kväll alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!