måndag 15 augusti 2011

Ännu en frisör från helvetet!

Idag var det dags för att fräscha upp håret, det var 4 ½ månad sedan sist, så det behövdes verkligen! Bokade in mig hos samma frisör som sist, på samma salong, för det var ju så bra då. Idag var INGENTING rätt.

Hon la i slingorna slarvigt. Hon började ganska bra men när hon insåg att detta kommer ta tid, jag har tjockt hår, så snabbade hon på det hela genom att lägga färre slingor samt såg till att de inte kom ända in till hårbotten utan la dom slarvigt en bit ifrån - IDIOT!
Jag har slingat håret i många år så jag vet hur man gör, och det var inte som hon gjorde.

När det var dags för klippningen höll hon på att slita av mig håret. Jag är inte håröm då jag alltid har tovar i håret, men idag började nästan tårarna rinna.... aldrig har någon dragit och slitit så mycket i mitt hår. Var helt slut när jag gick därifrån.

Kastade mig in i duschen när jag kom hem och stylade det som jag vill ha. Det ser helt OK ut och det som störde mig mest var det respektlösa slitandet i mitt hår...

Nu blir det till att hitta en ny frisör till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!