onsdag 17 augusti 2011

Konstig känsla

När jag satt och rondade på jobbet idag fick en sådan konstig känsla i kroppen. Jag blev alldeles darrig och kallsvettig... När vi var klara bad jag en undersköterska kolla mitt blodtryck och min puls. Trycket var högt - 130/80 - vilket är högt för att vara jag... brukar ju ha 90-100/60... Även pulsen var lite hög. Men inget man liksom reagerar på.

Kollade även sockret men även det låg bra. Så ingen kunde hitta nåt direkt fel på mig men den konstiga känslan höll i sig hela dagen och hela eftermiddagen. Sov en liten stund när jag kom hem och efter att ha intagit lite ugnspannkaka mår jag nu lite bättre.

Har precis kommit in från gräsplan där vi fortsatt träna på slalomen. Daniel var med och filmade och det ser riktigt bra ut när man tittar på filmerna. Idag började vi med 2 pinnar och kunde då skicka från ca kl 8. Utökade sedan till 4 pinnar och då lyckades vi med att ha mig på vänster sida, komma i fart från kl 7 och ta 4 pinnar. Jublet var totalt :)

NU blir det snart sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!