tisdag 30 augusti 2011

Tur och retur

Den korta visiten i Karlstad har varit jätte härlig. Igår var jag och mamma på stan och shoppade loss - TACK! - och jag har nu en ny jacka, nya skor, ny kofta och flertalet t-shirts! Laddad för hösten med andra ord.

Nya skor!

På kvällen kom lillebror och vi åt min favoritmat - rostas med mammas egna pepparsås - vilket var lika gott som vanligt!


Imorse tog vi en promenad med den lille och introducerade honom till minnesmarkeringar, vilket han tyckte var super kul. Sedan var det dags att åka in till stan för att ta plats på tåget. Vi började ensamma där vi satt men det fylldes snabbt på och det var hela 3 hundar som trängdes på de få "djur tillåtna platserna". Charlie skötte sig utmärkt och efter lite peppning från min sida så kunde han slappna av och somna. Han ville först se till att hålla koll på de andra hundarna men jag fick upp hans självförtroende snabbt och han sov sedan sött med huvudet i mitt knä.

Karolina - Daniel var fast i jobb - var snäll och hämtade oss på stationen och körde hem oss. Nu har vi ätit, gått en promenad och ska se på Robinson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!