onsdag 10 augusti 2011

Fyndat på Ullared!

Vi anläde till Ullared runt halv tio och var så förväntansfulla så vi studsade fram till ingången - iallafall Therese och jag ;) Jag hade hoppats på lite folk men den önskningen slog inte in!! Det var ingen kö in, men det var riktigt packat där inne. Vi kryssade fram genom kundvagnar och hyllor och gjorde några fina fynd på vägen!

Efter några timmar i varuhuset åt vi lunch på Harry´s - en klassisk köttbulle-tallrik - och efter det gick vi runt lite i de butikerna som ligger runt om.

Bästaste T på Harrys!

Innan vi satte oss i bilen köpte vi en festis och en munk. Kan inte minnas när jag åt en munk senast men herregud vad gött det va, alldeles nybakad och varm!

Munkar, munkar, munkar med hål i. Stora, feta munkar med hål i.....

Och vad fyndade jag nu då?? Som vanligt en massa hundleksaker, hygienartiklar, tvättmedel, rengöringsgrejer, diskborstar mm. mm. MEN dom roligaste sakerna var:

En rakapparat till hundar. Jag trimmar ju Charlie själv och welshen ska rakas fram på bröstet! Återkommer med rapport när jag provat den.

Nytt sällskapsspel - det här kommer nog bli min favorit!

Dagens största fynd från MQ-outlet. Klänning från Bondelid som vanligtvis kostar 699:-. Jag betalade ynka 170 kr för denna pärla!

Nytt nattlinne. Nope jag är inte sexig när jag sover :)

Snygg termos!

TACK för underbart sällskap mina fina grannar!

Efter en heldag på detta mecka är man helt slut i huvudet. Nu blir det en liten vilopaus i soffan innan vi tar bussen in till stan för middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!