onsdag 3 augusti 2011

Tips på vart man ska åka?

Under några dagar har jag ägnat all ledig tid åt att leta efter en sol-resa. Varken jag eller Daniel har tagit ut någon semester denna sommar, så vi bara MÅSTE iväg en vecka i höst till sol och bad.

Men det är riktigt svårt att veta VART man ska åka! Har suttit sedan jag kom hem från jobbet och läst på om en massa ställen men har inte hittat nåt som känns så där riktigt rätt. Om ni har något tips får ni gärna dela med er!

Nej, nu ska jag leta lite till :)

5 kommentarer:

  1. Vad ligger budget på? Italien om ni hade åkt lite tidigare (för visst var det i oktober?)Egypten funkar fint (om man kan åka dit fortfarande) annars är ju Thailand aldrig fel :).

    SvaraRadera
  2. Kreta ska som sagt vara jättebra i oktober!

    kram

    karro

    SvaraRadera
  3. Marocko, egypten eller tunisien tror jag ni garanterat skulle få en massa sol o bad :)
    Puss /Sandra

    SvaraRadera
  4. Vi åkte till Egypten, super härligt och kanon billigt.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen!
    Ska kolla upp allihopa :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!