tisdag 27 september 2011

Billigt hos veterniären, inte varje dag!

Idag var det dags för den årliga vaccinationen för Charlie. Jag hade bokat tid på Västra Djursjukhuset då jag hade presentkort där. Vi blev omhändertagna av veterinär Peter som undersökte Charlie och sedan gav han den lilla sprutan - som han knappt kände. Veterniär Peter tyckte att Charlie fortfarande såg ut som en valp - inte dåligt vid 3 års ålder - och det får vi fortfarande höra ofta.

Jag tror all kärlek han får är källan till ungdomen ;)

Att jag valde Västra Djursjukhuset - och inte min underbara veterinär runt hörnet - är för att när Hanna var här och tävlade - så gick det givetvis väldigt bra - och hon vann presentkort där som hon gav till mig! Så det blev en billig historia för vaccinationen idag, tack Hanna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!