måndag 12 september 2011

Sjukstugan fortsätter...

Det händer inte så värst mycket här hemma i nuläget... Jag ligger fortfarande och är sjuk. Är nära på att svimma så fort jag gör någonting. Har precis lyckats få i mig frukost vilket tar sin lilla tid.

Gå ut med Charlie, vila en halv timme. Gå på toaletten, vila en halv timme. Ta fram frukost, vila... ja ni fattar. Om jag inte vilar emellan så svimmar jag och det är ingenting jag tycker är värst kul.

Den lille har sitt bandage på svansen - och han låter det vara på, puh! - och det märks att det gör mindre ont när bandaget är på. Han får försiktiga promenader och däremellan är det vila som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!