söndag 25 september 2011

Den lilla, lilla svansen

Morgonen inleddes precis som vilken söndag som helst. En lång promenad  - underbart nere vid vattnet idag - och sedan en brunch med fattiga riddare! Tyvärr är ju jobb-helgen i full gång så där slutar känslan av söndag...

Tänkte att ni skulle få se hur Charlies svans ser ut så här kommer en bild:


Vi fortsätter att lägga om den varje dag. Jag är så TACKSAM över att jag tidigare lärt min hund var ordet "stilla" betyder. För när man ska lägga om en svans - som ömmar lite - och som enligt hunden själv ser rätt konstig ut så blir det fruktansvärt svårt... men Charlie är som han alltid är - så fruktansvärt snäll - så nu somnar han nästan när vi gör detta. Mitt trick är att sitta på soffkanten, ta på tratten och sätta upp hans framben på soffan och säga STIIIIILLA - man får hitta sina knep!

Här ligger han tills jag ber honom att gå ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!