lördag 24 september 2011

Jag och min kompis ♥

Den här helgen är jag gräsänka - Daniel är på fiskeresa i Norge - och det är klart det är tomt här hemma, men eftersom att jag hela tiden har Charlie med mig så känner jag inte mig ensam. När jag har jobbat nu så har våra - älskade bästaste - grannar tagit hand om den lille. Han har fått lyxbehandling och har varit ute mest hela tiden!

Kvällen kommer bli en myskväll för mig och Charlie. Vi är bjudna hem till Viktoria som ska ha lite folk hemma men jag känner att lämna Charlie gör jag inte... - om någon missat det tidigare så sätter jag alltid den lille först - och att ta med honom är inget alternativ då svansen blir för utsatt.

Så jag tror det blir pizza ikväll - här ska det göttas - och ett glas vin.
Jag och min kompis
Nu bryr han sig knappt om tratten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!