fredag 16 september 2011

Hur Charlie bröt svansen

Jag har funderat väldigt mycket på hur Charlie kan ha brutit svansen... Trodde ju att det var på agilityträningen men kom härom dagen på att jag filmade ju honom när vi kommit hem därifrån. Det var ju Charlies födelsedag och han fick paket, så jag filmade lite. Och där ser man att svansen INTE alls är bruten, den är precis som vanligt...

MEN Daniel är den som knäckt gåtan. Vardagsrummsbordet!! Titta på bilden så förstår ni. Hur lätt som helst för en hund med tokryck att fastna med tippen på svansen där och på en sekund har den gått av.

Troligtvis boven i dramat...

Eftersom att jag bloggar mitt på blanka dagen förstår ni att jag inte är på jobbet. Det var helt enkelt omöjligt, hur gärna jag än ville. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!