måndag 19 september 2011

Charlie opereras...

Ringde veterinären så fort de öppnat imorse. Charlies svans har blivit mycket sämre under helgen och han har haft jätte ont. Fick komma in snabbt och beslutet om operation togs direkt.

Dom tog min lille och gick iväg med han på en gång - jag hann ge han rejäl puss på nosen iallfall - och sedan fick veterniären svara på en rad frågor av mig. Han kommer opereras direkt och ca halva svansen kommer att amputeras.

Nu sitter jag här med världens klump i magen och kan inte tänka på annat än hur det går för min lille.

4 kommentarer:

  1. Stackars Charlie men så bra att han slipper ha ont i alla fall. Bra att det inte är varken i värsta sommarhettan eller värsta vinterkylan också.

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummar o tassar för Charlie. Hoppas att det går bra o han slipper ha ont.

    SvaraRadera
  3. Tårkigt att det behövdes, men skönt att han snart blir bra. Skickar massor med kramar till er alla.

    SvaraRadera
  4. Åh nej :(
    Hoppas han mår bra efteråt!!

    Linda & Alma

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!