torsdag 15 september 2011

Hemskickad...

Blev hemskickad av chefen från jobbet idag efter lunch... Hostade så det ekade i korridorerna och alla bara sa till mig att "du ser verkligen inte ut att må bra"... Jag HATAR att vara sjuk. Och jag hatar att erkänna att jag är sjuk på jobbet.

Åkte hem och kraschade i soffan. Ställde klockan på en timme men vaknade 3 timmar senare... måste stängt av klockan i sömnen. Jaja, sömnen behövdes nog för jag känner mig inte febrig längre. Hostan finns dock kvar och det lär den säkert göra ett tag.

Fy fan vilket tråkigt inlägg.

Efter min sovstund tog jag ut den lille. Det blev lite mental stimulans iform av sökruta med godis. Denna sökruta har räddat mig när jag varit sjuk och han har ont i svansen. Han älskar det verkligen! Tidigare har han haft svårt att söka bort ifrån mig. Han har bara sökt av i rutan nära framför mig. Men det har blivit mycket bättre och han är självständigare, idag var det inga problem att söka längst bort i rutan :)

Nu lägger vi ner det här inlägget. Jag ska kurera mig för jag SKA till jobbet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!