onsdag 7 november 2012

Bra kläder gör det iallafall möjligt att träna denna höst

Varje dag den senaste tiden så har det varit uppehåll på dagen. Men runt 15-tiden så börjar regnet falla, och lagom tills man kommer hem från jobbet så öser regnet ner och det är kolsvart ute. Tack gode gud - eller tack mig själv! - som lagt så mycket pengar på flera uppsättningar bra träna-hund-kläder, som gör att jag faktiskt inte kan skylla värst mycket på vädret. 
Älskar min jacka!

Självklart regnade det när jag kom hem från jobbet idag, men vi traskade ut till den lilla grusplanen här utanför och tränade i ljuset från affärerna och en gatulampa. Ett härligt lydnadspass i ösregnet och vattnet rann om oss när vi kom in igen, MEN självklart var jag helt torr under :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!