lördag 10 november 2012

Frusen liten vovve

Eftersom Charlie var svart av gegga efter våra två timmar i skogen, så fick han ta det sedvanliga medicinska badet idag istället - brukar köra onsdag + söndag annars. Av någon anledning glömde jag sätta på honom svettäcket efteråt. Han låg så gott i soffan och sov, så jag tänkte helt enkelt på det. Men när jag slängde en blick mot honom, så såg jag att han låg ju där och skakade. Han är så extremt frusen av sig min lille vovve.

Men då vi haft trevligt nattbesök - Karolina och Frode - så låg ett täcke kvar i soffan. Han frös inte mer sen kan jag lova :)

Han sov där under i två timmar, så jag tvivlar inte på att han tyckte det var underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!