onsdag 14 november 2012

Premiär för metallapportering

I somras någon gång så fick Charlie prova metallapporten, det var dock en stor och han tyckte den var rejält äcklig. Jag fick honom då att lyfta den lite från marken, men vi tränade bara någon minut. När jag var på klubben igår så låg det en liten metallapport vid ett av hindrena. Det är ju inget vi behöver träna på än, men det är ju alltid bra att ha introducerat den iallafall. Jag trodde det skulle bli problematiskt eftersom han var så skeptisk senast. Men han köpte den snabbt och kunde även hoppa över hinder med den i munnen!

Dock visar bilderna jag tog en något mer skeptisk vovve än jag upplevde ;)

Charlie hävdar dock att han på första bilden kämpade med att inte ta omtag, och att han på andra bilden faktiskt fick en regndroppe i ögat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!