onsdag 28 november 2012

Han är hemma igen!

Jag är fortfarande sjuk, och har idag mått om möjligt ännu värre än igår. Kan verkligen inte minnas när jag var så här dålig senast alltså... TUR för mig att jag har världens snällaste pappa. Han har idag kört hela vägen från Karlstad till Göteborg, tur och retur, för att lämna tillbaka den lille - totalt 60 mil - och det är inte att vara lite snäll, det är att vara extremt snäll.

Så den lille är nu tillbaka och det är så skönt att ha honom hemma igen. Jag har dock varit väldigt tråkig och sovit hela eftermiddagen, men som vanligt nöjer sig Charlie med att bara få vara nära.

Sover du, sover jag

Förhoppningsvis är jag pigg till helgen så vi kan ut och härja med både lydnad och spår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!