fredag 31 december 2010

Årskrönika 2010!

Det här året sammanfattar jag som ett litet mellanår, endast för att det kommer hända så jäkla mycket så fort 2011 börjar!

Men vi måste ju ändå blicka tillbaka och se vilka höjdpunkter det här året har bjudit på!

Året inleddes med sjukt mycket snö! Daniel åkte till och med OFFPIST ute vid Ön i Halmstad!

Jag drog till Sälen med mina bästa tjejer och hade en sjukt rolig helg!

I mars åkte jag och Daniel med föräldrar till Branäs över en helg, ännu en väldigt rolig skidresa!

Charlie blev drogad på Djursjukhuset och hans höfter röntgades, som visade på perfekta A-höfter!

Vi hade möhippa för Karro!

Karolina och Jonas gifte sig och ordnade den roligaste festen någonsin! Jag hamnade med bandet bakom mikrofonen - stackars gästerna - men jävligt roligt va det iallafall!

Vi drog till Spanien och götta oss en hel vecka! Min familj, Daniels familj och The Möllers - det va inte sista gången hörrni!!

Jag och Charlie var på agilityläger i Växjö med endast welshar! Charlie var super duktig! Tyvärr slutade helgen med en natt på djursjukhuset då han också blev ormbiten den sista dagen...

Jag och Charlie gör våran tävlingsdebut i lydnad! Poängen uteblev men jag är så nöjd med våran insats!

I slutet på året åkte vi till Hemsedal med Wiktor och Erika!

Andra saker jag minns från det här året är:
* Mitt och Sandras slit med våran C-uppsats. Som blev färdig i tid och godkänd med mycket beröm!

* All träning med Charlie i både lydnad, agility och spår! Det har varit jätte kul och vi har gjort STORA framsteg, det ska bli spännande att fortsätta och se vart det tar oss! Sikta mot månen, och skulle du missa så blir du en stjärna :)

* Att jag tagit mig igenom sista året på min sjuksköterskeutbildning och klarat allt!

Nu väntar ett 2011 där det kommer att hända mycket! Nu ska steg ut i vuxenvärlden tas och det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det :)

GOTT NYTT ÅR till er alla och hoppas ni följer med oss under kommande år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!