tisdag 21 december 2010

Nekad att köpa lotter!

Igår när vi var inne i stan och fixade de sista julklapparna skulle jag köpa frimärken och några lotter i kiosken på Stora Torg.
- Det är 18-års gräns för att få köpa lotter, säger kassörskan.
- Vad sa du?, frågar jag.
- Det är TYVÄRR 18-års gräns för att få köpa lotter, upprepar hon.
- Ja men det är nog lugnt då jag är 24 år!!!!!!!!
- Oj, förlåt, hur många lotter vill du ha?, säger hon lite försynt...

Nu till den stora frågan.... SER JAG UT ATT VARA 17 ÅR GAMMAL?!?!?!
Haha jag höll först på att skratta ihjäl mig, sedan blev jag lite orolig :) Man vill ju inte se gammal ut, men inte heller se ut som en lill-fjärt :)

Nu ikväll har jag varit så sjukt trött... Och kom för ca 1 timme på att FAN jag skulle ju packa också... Suck! Har nu stressat som en tok... Det är så sjukt mycket grejjer som ska med hem!

Imorgon väntar iallafall ett semiarium i skolan och sedan börjar färden hem till Karlstad! Fick en glad överraskning nu ikväll då Elin berättade att hon håller mig sällskap hem - vi brukar ha rätt kul när vi åker bil ihop ;) - så det ska bli kul!

Nu ska jag fortsätta packa och sedan krascha i säng!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Ge det några år till, så blir det kul att få flasha leget.

    Från en 33-åring som får visa på systemet :)))

    SvaraRadera
  2. Lisbeth o Töserna22 december 2010 kl. 11:14

    När min dotter va 22 och skulle åka buss, hade en stickad mössa nerdragen långt över öronen...tog busschauffören betalt för en barnbiljett.

    Va glada så länge ni ser unga ut...det kommer tyvärr att ändras. Jag vet...

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!