fredag 3 december 2010

Klarade tentan!!!

Imorse fick jag veta att jag klarat den nationella sluttentan som jag gjorde för exakt två veckor sedan!!!
Vart ett riktigt glädjetjut när jag såg att det stod G på min tenta! Efter att vi varit på Östra Stranden så åkte jag förbi skolan och hämtade ut tentan för att få veta vilka poäng jag fick - och då blev jag riktigt överraskad - när det visade sig att jag endast hade 3,5 poäng från max!

Kan ni förstå att jag i princip är färdig sjuksköterska nu?!? Det kan inte jag... vi har lite smågrejer i sista kursen, men jag kommer inte göra någon mera tenta! Helt sjukt :D

Nu på eftermiddagen har jag och Charlie varit en kortis i parken och tränat lite lydnad! Idag tränade vi kontakt med 4 barn som åkte pulka bredvid! Inte det lättaste för en hund som ÄLSKAR barn men det gick riktigt bra idag också! Korta pass ca 2 ggr/vecka blir nog våran melodi nu under vintern!

Ikväll kommer min Elin hit! Det blir naturligtvis räkor - det är ju fredag - och jag ska fira att skolan har gått så bra i dessa i 3 år!

Trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!! Fan vad bra jobbat! Fira nu ordentligt ikväll.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis igen gumman :) såg er när vi var på väg hem från stan. ni var ute o tränade i parken :) så duktiga. Puss

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!
    Snyggt jobbat och nästan maxpoäng...bara så kanon. Färdig sjuksköterska...helt sjukt...du är för rolig.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis Linda till det fin fina resultatet på tentan!!!! Härligt! Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis!! sicka poäng! bra jobbat :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!