lördag 25 december 2010

Juldags-mys!

I förmiddags tog vi en lång promenad i skogen! Vi åkte ut till Bonäs och gick en runda där ingen gått tidigare, så vi fick pulsa i snön! Både vi tvåbenta och vår lilla fyrbenta njöt i fulla drag!

Lille älsklingen!

Jag har tyvärr riktigt ONT i min rygg... får med jämna mellanrum gå och lägga mig ner för att vila.. det här har pågått i ca 2 veckor, det har varit tufft med långa dagar i skolan sittande och jag har fått strechta länge när jag kommit hem... Igår blev det ännu ett snäpp värre och idag är det fortfarande kvar... Men promenaden i skogen hjälpte iallafall!
Så om det blir någon utgång ikväll vet jag inte, är inte alls sugen på att gå ut när det bara gör ont hela tiden... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!