torsdag 23 december 2010

Thai-massage!

Resan hem till Värmland gick bra igår, men den tog lång tid!! Folk kör ju i 60 km/h ifall det KAN vara halt - idioter... Vid halv sju var vi iallafall framme på Hammarö!
Jag och Charlie gick direkt över till trillingarna där det var kalas! Vi fick god mat och tårta :) Charlie minglade som vanligt och hur mycket skinka och tårta han fick i sig vill jag inte veta, han fick nåt av varenda person tror jag - så går det när man är gudomligt söt!

Imorse fick vi en god sovmorgon! Jag och pappa åkte till hundaffären och inhandlade lite tassalva och tog även en sväng till Ikea och kollade in lite grejjer till flytten!

Efter lunch åkte jag, mamma och Lars till ett Thai-ställe och fick oljemassage! Är en tradition vi har börjat med att inleda julen med avslappnande massage - grym tradition om ni frågar mig ;) 
Vi var alla stela i axlar och nacke och det blev mycket skratt åt vårat stånkande! Vi fick ligga i samma rum på tre madrasser bredvid varandra så man kunde prata!

Här låg vi på rad alla 3!

Nu är man helt slut... att man kan bli så trött av att bli totalt avslappnad!
Men nu väntar granen på att bli pyntat och det ska förberedas inför imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!