söndag 5 december 2010

Julbord i Sunnanå!

Nu är vi i Mellerud, här har dom hur mycket snö som helst :) Riktigt gött!
 Igår var vi på Julbord i Sunnanå hamnen, det var Magnus som bjöd oss allihopa! Det var riktigt god mat och vi åt så vi höll på att spricka...

Jag och Frode!

De omtalade sjöbodarna...! 

Hugger in på maten!

Karolina och jag!

Igår kväll slöade vi bara här hemma! Jag var den enda som var hungrig igen och fick ta några smörgåsar innan läggdags - alltid hungrig.. 

Imorse vart det ingen sovmorgon då gänget drog igång tidigt... Nu har vi käkat frukost och jag väntar på att min pappa ska komma hit! Han ska ta med sig Charlie hem till Karlstad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!