tisdag 28 december 2010

Playdate med Silver!

Idag har Charlie haft playdate med fina Silver! Vi var först hemma hos familjen Sundqvist och inhandlade örhängen då Johan säljer fina pärl-smycken! Sedan gick jag och Fredrik ut med vovvarna till fotbollsplanen som ligger bakom och hundarna fick leka med varanndra! Dom lekte otroligt bra och hade roligt i den djupa snön!

Charlie och Silver!

Nu tar jag dig!


Periodpaus!

Bus!

Charlie använde Silver som ett agility-hinder!

Puss på dig kompis!

Nu ska jag skriva klart min hemtenta - den ska skickas in imorgon så jag har inget val - det måste bli klart idag :)

1 kommentar:

  1. Härliga bilder.
    Lycka till med hemtentan och din och Charlies fortsatta träning.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!