onsdag 15 december 2010

Att hitta rätt...

Även idag har vi haft en dag i skolan och kursen vi läser nu är riktigt intressant! Jag är jäkligt skoltrött nu - inte konstigt kanske efter 3 år - men att få lära sig vettiga saker tröttnar man nog aldrig på :) Sen känns det inte så värst kul att göra alla arbeten som ska in.... men man får göra ett sista ryck!

Efter skolan åkte jag hem och hämtade Charlie. Vi tog en lång promenad på Östra Stranden! Solen var på väg ner och vi var där länge bara för att njuta av den otroligt fina naturen! Vi passade på att träna lite och Charlie bevisade än en gång att har han bara motivationen så är han en riktig SUPER hund! Det gäller bara för mig att hitta vad fasiken han vill jobba så för, och det måste vara flera grejjer eftersom att han tröttnar väldigt fort... - min hjärna går på högvarv!!

6 kommentarer:

  1. vilken kurs är det du läser nu? ni har valt en av de valbara väl? jag funderar på smärtkursen... eller den palliativa...

    SvaraRadera
  2. Karin: Jag valde Nutrition! Hade tänkt smärta först men den går bara i Varberg... Den palliativa gick inte i år då för få valt den.

    SvaraRadera
  3. När du kommer på det, så hör av dig. Kanske kan jag använda det på Tila ;)

    SvaraRadera
  4. Hehe det ska jag... Får väl hoppas det inte tar allt för lång tid att komma fram till något användbart :)

    SvaraRadera
  5. ah så det var för få som ville gå den.. där ser man.. Nutrition.. verkar det vara en intressant kurs? ingår det parenteral nutrition? jag tycker att det kunde behövas lite mer om det i utbildningen även om vi ska sträva efter enteral nutrition såklart

    SvaraRadera
  6. Karin: Ja det är verkligen jätte intressant! Trodde inte det skulle bli det, men alla tycker det är jätte spännande! Yes det ingår parenteral nutrition! Det känns som att dom fått med det mesta i kursen faktiskt :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!