tisdag 7 december 2010

Sökande. Packa. Smärta.

Hela förmiddagen ägnades åt att söka jobb i GBG. Det är inte det lättaste, men all min lediga tid framöver kommer att ängnas åt att sitta i telefon och försöka sälja mig själv! Ni får veta när jag lyckats med något...

Har också börjat packa lite inför skidresan men det får jag göra klart imorn! Längtar iallafall som attan tills på torsdag när vi åker iväg :) Är lite nervös för min rygg bara... har haft problem med ryggen länge och det kommer och går... just nu är den riktigt dålig och jag kan inte böja mig framåt nästan någonting... Men kanske kan lite skidåkning lösa upp smärtan?! Får hoppas det iallafall :)

Saknar Charlie nåt så kopiöst också... min lille!! Men han har det hur bra som helst i Karlstad! Idag har han varit på LÅNG promenad i snön med pappa! Bättre mormor och morfar kan en hund inte ha :)

Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!