måndag 6 december 2010

Mycket som ska fixas!

Har gjort dagpass idag och var faktiskt med om en rätt otäck situation när jag var på väg till bilen efter avslutat pass... Jag var andra person framme men ganska snabbt kom det fler personer som hjälpte till och jag kunde backa undan och låta dom med mer erfarenhet hjälpa till !

Åkte direkt in till stan och shoppade underställ och en special halsduk på Stadium! På torsdag bär det ju av till Hemsedal för skidresa och jag var tvungen att utöka min alpin-garderob litegranna :)
Kvällen har ägnats åt att förbereda en massa inför jobbsökande! Det här mer personligt brev är inte det lättaste... har tur som har Daniel som är riktigt bra på det! Sedan ska jag även ta hjälp av mamma - grym på svenska språket i skrift - och Pappa - som har läst många ansökningar i sina dar och vet det hur det är att vara på den andra sidan!

När vi var i Mellerud fick Charlie dra Cornelia i hennes pulka! Jag filmade lite i början - jag springer allt jag har för att hinna med - vilket innebär att det skakar gött mycket! Charlie tyckte det va skit kul och när han drog henne sista gången på vägen hem gick det så fort så vi hann inte med - pulkan gjorde världens sladd i svängen in på Stomgatan - och Cornelia skrek som en tok hela vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!