torsdag 9 december 2010

Mot Hemsedal!!

Nu är praktiken slut... Känndes jätte tråkigt att lämna avdelningen och alla goa människor där! Jag har verkligen trivts så himla bra :) Igår hade jag min slutbedömning, på hur jag har varit under hela praktikperioden, och efter den så var jag stolt som en tupp - högsta betyg på allt - och inte ett enda negativt ord... Det ska jag ta med mig och glädjas åt rejält!

Igår kväll var det riktigt kaos så jag var helt slut när jag kom hem... idag gick jag lite på sparlåga... Mina tankar var liksom redan på skidresan :) Sa hejdå till avdelningen och lämnade en påse Daim - mamma jag vet att den var till oss men det passade så bra till detta - och nu kommer jag inte att göra några mer pass på sjukhuset i Halmstad!

Nu har vi packat bilen full med grejjer och ska snart hämta upp Wiktor och Erika! Vi har - minst - 10 timmars bilkörning framför oss - tur att man har trevligt sällskap!
Vi har hyrt en stuga i Hemsedal och den verkar mysig!

Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!
    Högsta betyg...snyggt jobbat.
    Ha en riktigt härlig skidsemester.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktigt underbar semester, väl förtjänt...

    SvaraRadera
  3. Jag, Silver och Fredrik träffade Charlie ute på Hammarö igår :D Han var ute på promenad med din pappa! Tur jag kände igen Charlie för Fredrik såg inte att det var din pappa i den stora luvan i mörkret ;) Hoppas ni har det mysigt i fjällen! Kram!

    SvaraRadera
  4. TACK!

    Anna: Vad kul att ni mötte dom! Charlie har varit i Karlstad i en vecka men nu är han tillbaka hos mig i Halmstad igen :) Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!