måndag 13 december 2010

Skidresan!

Vi har haft en härlig helg i norska Hemsedal! Åkt massor av skidor, haft kul på AfterSki, ätit god mat, spelat bowling och skrattat en massa!

Vilopaus i backen!

Jag och Daniel hade med Champange för att fira Erika o Wiktors förlovning!

Finns inget mer rogivande än att vara bland bergen!

Bästa!


Hela gänget!

´
JAG carvar!!!


Tacomys! Glädjen vart total då vi insåg att vi hade svenska 4:an och vi kunde se Idol-finalen!

Tur man är smidig...

Bowlingkväll! Det börjde med att jag skröt lite väl mycket om hur bra jag var på bowling... Alla stod och klappade "Linda, linda" i takt när jag skulle göra mitt första kast... Bowlingklotet rullar iväg och STRIKE!!! Haha skit gött :) Men sedan gick det utför och jag slutade tvåa tror jag!
Ska tillägga att det var Wiktor som vann - överlägset :)

Hemresan var rätt seg - 10 timmar i bil igen - men vi stannde i Uddevalla där Magnus mötte upp oss! Med sig hade han älskade Charlie som åkt ända från Karlstad! Det var pusskalas och sedan fick Charlie ligga mellan mig och Daniel, vilket han var gött nöjd med!

Tack goa Erika och Wiktor för denna helgen! Detta var inte sista gången :) 

3 kommentarer:

  1. Tack själva världens bästa daniel och linda, det var absolut inte sista gången! wiktor hälsar att han är lite besviken över att det inte står att han vann bowlingen!

    SvaraRadera
  2. FÖRLÅT Wiktor - ska lägga till det på en gång :)

    SvaraRadera
  3. Det ser kallt ut men samtidigt underbart.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!