måndag 27 december 2010

Mellerud - Karlstad tur och retur!

Var en väldans tur att det blev inte blev nåt party för mig på juldagen då min rygg helt satte stopp för någonting annat att än ligga ner... Men igår knaprade jag Voltaren och satte mig i bilen för att åka till Mellerud och träffa släkten Kjörling!

Resan var FRUKTANSVÄRD och jag fick hålla tillbaka tårarna många gånger, det gjorde nåt så sjukt ont i min rygg.. Men det var iallfall värt det för det va jätte kul i Mellerud! Vi fick god mat och bäst av allt, jag fick träffa min Daniel en liten sväng - är ju en extrem bristvara nu för tiden... Igår kväll fick jag ryggmassage av Viktoria och det släppte på många spänningar, så bilresan hem tidigt imorse gick faktiskt bra!

Hela förmiddagen har idag ägnats åt att gå på stan med mamma! Jag har hittat en nyårs-outfit så jag är nöjd :) Nu på eftermiddagen har jag varit hos kiropraktorn som kunde konstatera att jag var sne lite här och där och hade väldigt mycket spänningar. Dom är nu upplösta och det känns riktigt gött!

Nu ska jag försöka göra klart min hemtenta - boooring - men det tar sin lilla tid eftersom att jag har NOLL motivation! Lite senare blir det lydnadsträning på gårdsplanen och god mat!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!