söndag 19 december 2010

Charlies dagbok!

Det har kommit till min kännedom att min matte klagat lite över min arbetesvilja. Hon säger att jag är ego och att jag är en liten diva som inte säljer mig för i princip någonting...
Kan ju fråga om hon skulle jobba arslet av sig för en liten skinkbit eller att få en sketen leksak kastad som ska hämtas in???
Vad jag har förstått så får ni tvåbenta LÖN för erat arbete, och skulle jag få samma lön så skulle jag kunna ha ett betydligt flottare liv.

För att hjälpa matte på traven så tänkte jag berätta vad jag vill ha för lön för mitt arbete:
* En stor plan som är inkissad där jag kan gå och markera mitt revir UTAN att bli störd - koppel är förbjudet -, minst 1 km x 1 km.
* Ett harlem av tikar där jag är kung och jag kan charma damerna som bara jag kan. Bianca, Tila och Baccardi MÅSTE ingå (dom luktar sååå gott).
* En lekplats fylld med barn som jag får leka med hur mycket jag vill. OBS! Barnen får inte skrika och kasta grejer i marken, det är otrevligt beteende enligt mig.

You talking to me?

Vi ses på lydnadsplan!
Ciao! / Charlie

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!