fredag 17 december 2010

Få undan en massa måsten...

Började morgonen med en lång promenad i den härliga snön! Jag älskar snö och kyla och jag har en hund som tycker likadant! Han gjorde många glädjeskutt imorse :)



Resten av dagen har bara bestått av stress.... Jag försöker få ett jobb, vilket inte är det lättaste... Har skickat mail till alla personalansvariga på alla 3 sjukhusen i Göteborg- lite drygt 30 mail är jag uppe i nu - och jag har sökt alla jobb som finns ute på annons.
Sedan letas det hundpensionat i GBG till Charlie när vi är i Frankrike samt catering till examensfesten - TIPS mottages tacksamt på båda punkterna! Sedan måste jag försöka få undan en massa plugg och försöka förbereda inför flytten...

Den här helgen ska försöka ägnas åt att få undan en massa måsten :)

4 kommentarer:

  1. Catering är hon borta/förbi norreport grym på! Vi hade henne på vår midsommarfest, tror du va med då om du minns:)

    SvaraRadera
  2. Tack, men festen kommer att hållas i GBG så det måste vara från en firma där!

    SvaraRadera
  3. Hej, hittade till din blogg via Werinas. Vilken fin Charlie du har! Vi är lyckliga fodervärdar åt Nemo, vår första hund. Welshen är underbar!
    Ett tips på cateringfirma är Himlagott, Lotta Bäckström. Kanonmat och en härlig tjej att ha att göra med.
    Grattis till sjuksköterskeexamen och välkommen till Göteborg!
    Cinna

    SvaraRadera
  4. Cinna: Tack, han är underbar min Charlie :) Vad kul att ni har Nemo, han har jag läst om på Werinas hemsida! Han ska bli pappa till små valpar snart va?!
    Tack för tipset på catering, ska kolla upp det!
    Ha det bra! Kram / Linda

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!