tisdag 14 december 2010

Dags för skolbänken igen!

Igår började vi en ny kurs och har nu suttit två heldagar i skolbänken... Shit det var längesedan nu alltså så man blir så himla trött!! När klockan närmar sig fyra på eftermiddagen så är det svårt att hålla ögonen öppna :) Nu läser vi allafall nutrition och idag har vi fått en föreläsning om vad man bör äta!
Inte det lättaste alla gånger, men några förändringar med mitt eget matintag ska jag försöka ge mig på!

Efter skolan har jag ägnat min tid åt Charlie. Vi har varit ute och tränat  i kylan samt kört lite inomhus.
Snart ska jag gå bort med Charlie till Erika - vad ska jag göra utan en Erika i Göteborg som alltid ställer upp!?! - då vi ska ha julmys med tjejerna hemma hos Ida ikväll!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!